No video

Türkler Suriyeliye Kız Verir Mi? (Sokak Röportajı)


Deli Mi Ne?
Deli Mi Ne?

Sizler Türkiyedeki Suriyeliler Hakkında Neler Düşünüyorsunuz Arkadaşlar?

Vor year
empty -0-
empty -0-

hiç sevmiyorum ama sadece saygı duyuyorum yaklaşmasınlar yeter

Vor Monat
Kandırdım Seni Canım Benim
Kandırdım Seni Canım Benim

Deli Mi Ne? Orospunun cocuklari amcik araplar

Vor Monat
JAPER SYRIAN
JAPER SYRIAN

Salam Turkish brothers have many misconceptions about us Syrians and they have the hatred of us because they believe that we left our homeland to escape death We adore death and did not run away, but fled from the blood of Muslims and the extent of the sky reached the limits of the plots and the distinction between Sunni and Shiite and Druze and Christian and Kurdish and Arab and Turkoman etc. I have been living in Turkey here for some time I saw that the Turks hate us I was surprised and suffered as a lioness I will leave to Russia at the earliest opportunity to escape the bloodshed and implementation of the words of the Messenger of Allah (peace be upon him)

Vor 3 Monate
Oznur Kurnaz
Oznur Kurnaz

Efekan kurnaz Delimine abi ÇOK GÜZEL vidiyoların var abi abi çok güzel videoları Karanlık Orman filmini artık güzel videolarım çok güzel çok güzel artık güzel videoların Çok güzel abi çok güzel haber videoları izlesene Sen çok güzelsin çok güzel videolar çekiyorsun Amin

Vor 3 Monate
Zeynep Aksu
Zeynep Aksu

Ay kahkaha attım abdü ya helal olsun😂 çılgın Türk 💪

Vor 44 Minuten
Mert Çelik
Mert Çelik

Ben değil kız bunlara vatanımda yer vermem zira bu ülke Suriyelilere ait değil türk milletinindir askerim şehit düşüyor suriyeliler eğleniyor bu vatan kanla kazanıldı kanla verilir NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Vor 16 Stunden
أنين الروح
أنين الروح

دخيل ربك سوريا يا اجمل دولة بالعالم ربي يحميك

Vor 17 Stunden
أنين الروح
أنين الروح

اكوو سوررين بطيارة 🔴💚⚪💚⚫

Vor 17 Stunden
shervin shervi
shervin shervi

Selam deli mi ne?

Vor 18 Stunden
Furkan Karabiber
Furkan Karabiber

bizim sinif 33 kisi 11 erkek 22 kiz da 14 suruyeli amk

Vor Tag
A A
A A

Ya adama bak elin cinlisini bile trolledin helal😂😂😎

Vor Tag
Mert Kaan Çalışkan
Mert Kaan Çalışkan

6. dakikadaki adamı yayınlaman yanlış olmuş abi ben 1 haftadır seni takip ediyorum videolarını sevdim ama hiç kimse Araplara laf edemez haindir arkadan vurdu diyemez. Senin de bunu paylaşman çok yanlış olmuş. Hz. Muhammed de arap sonuç olarak.

Vor Tag
Mert Hanşen
Mert Hanşen

Sakalı dayı ve gençler haklı

Vor Tag
Alican Hatipoğlu
Alican Hatipoğlu

Yakışmış abi

Vor Tag
ZED MAİN BRO
ZED MAİN BRO

Söyle bişey var 1. Dünya Savaşı'nda Araplar Osmanlıya karşı durmuş ve ingiltereyle işbirliği yapmıştır

Vor 2 Tage
KαplαɴBey Bey
KαplαɴBey Bey

6.03 teki dayi harbiden vurdular bizi arkamızdan :(

Vor 3 Tage
احمد مهنا مهنا
احمد مهنا مهنا

تعرفون لو ما الازمة السورية لما كانو هدول يلي ما بيتسمو الاتراك ما جابو كلمة سورين على لسانن بس كس اخت هل حياة وكس اخت الزمن شقد عاطل

Vor 3 Tage
ツCaN
ツCaN

5.49 çok tatlı adam keşke dedem olsa normalde dedemide seviyorum

Vor 3 Tage
beşiktaş sevda
beşiktaş sevda

Araplar bize arkadan vurdu ne ya😂

Vor 3 Tage
Gokturk Oglu
Gokturk Oglu

İslam.KARDESLİKDİR NE CABUK UNUTTUNUZ BUNU SURİYELİLER DE BİZİM.Bİ PARCAMİZ ONLARİ DİSLAMAKLA SADECE PİSLİK OLDUGUNUZU İSPATLAMİS OLURSUNUZ

Vor 4 Tage
Hayata Dair Herbişey
Hayata Dair Herbişey

Olm nerde sanatkar suriyeli var iki kuruşa çalıştırıyorsunuz çoğu okumuş sanatkar karılarınızı boşayıp genç suriyeli avrat alıyonuz siz diyorsunuzki karılarınız kalsın bize oynaş olsun sizde gidin ölün bizamet öyle sanırım erkekmisiniz lan siz

Vor 6 Tage
Hayata Dair Herbişey
Hayata Dair Herbişey

Bebelere bile aynı lafı ezberletmişler papan gibi karı kızı gelcekmişte erkek savaşcakmış ya o karıya kıza göz diken olursa kim karısını kızını emanet eder yav kafanız ne siz hangi ara ırkçı oldunuz adam olmak yerine nerede meşruyetini yitirmiş beyinleri okunmuş dut kafalı piskopatlar insanlık dersi almalısınız sizin araplardan beyin olarak çok farkınız yok küçük düşünceli züppeler

Vor 6 Tage
Hayata Dair Herbişey
Hayata Dair Herbişey

La deli o üzerindeki kadın elbisesi arap entaresi deyil hahahaha

Vor 6 Tage
ااا اللا
ااا اللا

هههه حلوو بس لابس لبلس بنت

Vor 6 Tage
Marwa Mangal
Marwa Mangal

Suriyeliler buraya gelip napacaklar ki kendinin vatanına gidip savaşı durdursunlar ben öyle diyorum

Vor 7 Tage
EN İYİ DURUMLAR
EN İYİ DURUMLAR

YA ABİ İZLİYEN SURİYELİLER VE ARAPLAR BUNU İZLİYİNCE BEKARLARA SALDIRIRLA YEMİNLE 😂😂😎😎

Vor 7 Tage
امير امير
امير امير

kıyafetleri yakışmış sana abi

Vor 7 Tage
Sefa Ali
Sefa Ali

Kardesim israilin oyunudur araplara kotuleri kotulediler turklere araplari kotulediler tarih istedigi gibi oynadilar elhamdulillah biz muslumaniz nereli olursak olalim

Vor 7 Tage
ali sefa arık
ali sefa arık

BİZ HER NEKADAR UNUTULMUŞ OLSADA SON GÜNLERDE MİSAFİR PERVER BİR MİLLETİZ MİSAFİRİ SEVERİZ MAZLUMUN ÖKSÜSÜN YETİTİMİN GARİBİN YANINDAYIZ

Vor 8 Tage
Ruwaida TV
Ruwaida TV

😀😀😀😀💓💓💓💓💓💓💓

Vor 8 Tage
SELAHATTİN EYUBİ SELDA
SELAHATTİN EYUBİ SELDA

araplara sevmeyen like atsın

Vor 8 Tage
yücel Bozoğlu
yücel Bozoğlu

Sonuçta onlarda insan

Vor 8 Tage
Eren Özkaymak
Eren Özkaymak

Abdi abi kesinlikle benimle iletişime geç abi ben videodaki nakil bekleyen abimize kalp nakli bağışında bulunmak istiyorum lütfen duy sesimi abi bir can bir kan bir vatan bin aslan doğururmuş abi gözünü seviyim

Vor 9 Tage
Medine Arslan
Medine Arslan

Sen daha once yutobe kanali acmadan rixos otelde calistin mi lutfen okursan yanitla

Vor 10 Tage
AukTh oyuncu
AukTh oyuncu

ne düşünüyom biliyon mu suriyeli olduklarını düşünüyom

Vor 10 Tage
حبيب الغوالي
حبيب الغوالي

Slm...yeterli ırkçı olmazsınız da sonuç müslüman biz kötüsü var iyisi var oyle dyorum siza Türkiya Ve Suriya allah yar Ve yardimcın olsun

Vor 10 Tage
محمود المحمد
محمود المحمد

السوريا يحط ليك

Vor 10 Tage
Igid olmez Veten bolumez
Igid olmez Veten bolumez

Allah belani versin ya kadinda oldun ya

Vor 10 Tage
dark lion الاسد الاسود
dark lion الاسد الاسود

lan ayıptır be nasıl müslüman oldunuz hiç beyin mi yok bu ne ırkçılık ben tüm türklere demem çünkü hepsi bazı mallar gibi değil küfür edip bide kendisi müslüman sanıyor hiç boşuna uğraşma cennete girmemesini umuyorum inşallah bu bazı türklerin yaptığı müslümanların kötü örneğidir sende abi ya artık böyle vidyolar yapıyorsan yorumları kapat bari

Vor 10 Tage
Esra Ç.
Esra Ç.

Ben Suriyeli kardeşlerimi seviyorum. Bizim ülkede iyi kötü insanlar var onlarda da var.

Vor 10 Tage
sümeyya çağlar
sümeyya çağlar

Su araplara laf edenlerin genine bakilsa cogunda araplik geni cikar bilimden haberiniz yok mu sizin kendinizi ortadogunun ortasinda bi ulkede yaşarken yüzde yüz Türk mü sanıyorsunuz Dunya insani ve baris yanlisi olun

Vor 10 Tage
Sukru Kocatas
Sukru Kocatas

Tamam savaştan kaçarak gelmiş olabilirsin ama burada misafir olduğunu da bilmelisin..8 yıl sonunda halkının yaşadığı onca acıya rağmen keyif çatıp ,ortalıkta düşüncesizce avare yaşarsan Türk milleti nazarında rezilliğini anlayıp bozulmayacaksın..

Vor 11 Tage
Ülkücü Adam
Ülkücü Adam

bütun surilerin annesini sqem

Vor 11 Tage
mehmetمحمود Denizعبار
mehmetمحمود Denizعبار

😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂

Vor 11 Tage
sabbo sy
sabbo sy

Seni çok süreyli takipte onüda demek isterim

Vor 11 Tage
sabbo sy
sabbo sy

Adamsin kardeşm benim bende süryeliym allah razi olsün türkiyeye 😍😍😍😍

Vor 11 Tage
Emal Askan
Emal Askan

Araplarda söyle çirkin bir kıyafetler takı namazlar biraz insaflı güzel Arap kıyafeti takım Çünkü bu çok çirkin öyle değil kıyafetleri

Vor 12 Tage
Emal Askan
Emal Askan

Bu yaşlı Hoca yalan söylüyor Araplar iç arkadan vurmadılar yalancı bir sakallı bir da hacı gitmiş nasıl yalan.هذا الحجي ابو اللحية كذاب يقول ما احب العرب لانهم ضربونا غدر اذكر التاريخ

Vor 12 Tage
Tulay Bayram
Tulay Bayram

abi en en ennn güzel video olmuş bayıldım izlerken 😂bide gülüşün kahkaha atışın on numara helal😂

Vor 12 Tage
Madara Uc
Madara Uc

Can you add translate to your videos? CUS I don't understand any thing you said..

Vor 13 Tage
Nadya Metish
Nadya Metish

Ben Nadya. Lazkiyeliyim. Türkiye'de yaşıyorum.Türkmenim. ...... Birçok yorumu okurken Suriyeliler burada zengin olmuş. Biz iş bulamıyoruz ama Suriyeliler bizden fazla iş buluyorlar gibi yorumlar yazmışlar. Siz hiç kimsenin hayatını doğru dürüst bilemezsiniz bu yüzden Suriyeliler şöyle böyle demeyin. Birde Suriye'de sadece Araplar yaşamıyorlar. Türkmenlerde yaşıyor. Eğer Araplardan bir kötülük gördüyseniz. Tüm Suriyeliler kötüler anlamına gelmez..... Birçok yerde Suriyeliler , Türklerden zengin diyorlar. Ama şu var ki Suriyeliler hakkında kötü bir şey deyince tüm Suriyelilere demiş oluyorsunuz. Bazı Türkler çok iyi ve maalesef bazıları öyle değil. Sadece Allah hidayete erdirsin demeliyim... Zenginlik benim için hiç önemli değil. Eğer bir insanın milyonlarca parası olmuşta. Gönül zenginliği olmamışsa zaten ne mutluluk olur ne de hayat. biz ne fakiriz ne de zengin. Ama yinede mutlu değiliz niye mi ? Lazkiye'den savaş sebebiyle göç edip 4 yıl Türkmen Dağı'nda yaşarken yüzlerce kez ölümle yüz yüze gelmişliğimiz var ama yine de mutluyduk. Ben Türkiye'ye hiç gelmek istemiyordum. Türkiye'yi seviyorum ama gelmek istemiyordum. Çünkü vatan hasreti ne demek olduğunu çok iyi biliyordum. Ve işte yaşadığım her saniye aldığım her nefes vatan hasreti üstüme binlerce ağırlıkla çöküyor gibi hissediyorum.... LÜTFEN ÖN YARGILI DAVRANMAYALIM. SAYGILI OLALIM.😞😞😞 .... الحياة قصيرة لذا دعونا لا تؤذي أحدا ...... نادية اللادئانية .....

Vor 13 Tage
omer gulay Omer
omer gulay Omer

Adami yasatana helal olsun

Vor 13 Tage
محمد زيدان
محمد زيدان

سوري حلبي و بفتخر 🌹

Vor 14 Tage
Ggf Hhg
Ggf Hhg

سوريييييييي

Vor 14 Tage
عبدالله الاحمد
عبدالله الاحمد

Merhaba çocuklar, tüm Araplar seni seviyor ama Arapların sevmediklerini seviyorsun

Vor 14 Tage
BASIL ABD ALLHA
BASIL ABD ALLHA

برافو 🙅🏻‍♂️🙅🏻‍♂️🙅🏻‍♂️🙅🏻‍♂️🙅🏻‍♂️❤️١٠٠ء٪؜٪؜ لايك Leik

Vor 14 Tage
CcCbatmanCcC'in kanali Roblox
CcCbatmanCcC'in kanali Roblox

Suriye eli ler piç yaa sınıfımda da varlar orospusu çocuklari

Vor 14 Tage
Hasan mhmad
Hasan mhmad

*عربي يجق لايك*

Vor 14 Tage
nur zariy
nur zariy

Arap tarkıpçiların çok bende onlardan biriyim الفيديو حلو

Vor 15 Tage
Muhammed Kaya
Muhammed Kaya

Suriyelilerin Anasıni S*Keyim

Vor 15 Tage
Ozgur Aksu
Ozgur Aksu

2 018 bin abone

Vor 15 Tage
Beyza Bekmezci 67
Beyza Bekmezci 67

bunu izlerken gülmekten öldüm😂😂😂

Vor 15 Tage
Umut Deler
Umut Deler

Türkiye'nin en deli kanalı 🤗

Vor 16 Tage
Adolf Hitler
Adolf Hitler

Tuz bile vermem

Vor 16 Tage
الملا عمر
الملا عمر

انتو الي عم تقولو تحيه وسلام لك تعرفوا شو عم يحكيبالفيديو عم يستهزأ فينا

Vor 16 Tage
sayko demir
sayko demir

ben olsam kız vermem üstelik döerim suriyeliyi

Vor 17 Tage
Cafer can
Cafer can

Süriuelileri beyeniyoruz

Vor 17 Tage
Esmanur Candan
Esmanur Candan

Haha suriyeli erkeklermi hepsi tipsiz turk erkelerinde kıskanmasın

Vor 17 Tage
Muhammed Seyho
Muhammed Seyho

الله حيوو ❤

Vor 17 Tage
زَعَ ـيّمِ آلَقَرآصِـنِةّ
زَعَ ـيّمِ آلَقَرآصِـنِةّ

😂😂😂😂👍حرااام

Vor 17 Tage
nazif dağ
nazif dağ

abi çok seviyom seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Vor 18 Tage
Do_xv Oo
Do_xv Oo

جوي😂😂😂

Vor 18 Tage
mert tan
mert tan

ramazan abi geçmiş ollun

Vor 18 Tage
اسماعيل بركات
اسماعيل بركات

ههههههه ينعن النفضك منيح اجا واحد عربي وعلمك اش لابس 💃💃💃💃💃💃

Vor 18 Tage
ismail metr arı
ismail metr arı

Araplar basmış mk

Vor 19 Tage
hasan acam
hasan acam

Abdu abi bu arada yanlış yazmışsın تركي سوري

Vor 19 Tage
Şirin Doğru
Şirin Doğru

Aslında oradaki gerçek hayatı görseniz hiç kimse bunlara defol gidin demezdi ben şöyle açıklıyım esed suriyeyi harap etti ayrıca esed tarafı tutmayanlar daha harap etti evleri çaldılar biz ülkemiz savaş yapacaz diye ve şuan durum çok karışıktır ayrıca iran ve rusya da var bu ülkede tüm o yer altındaki şeyler çalacaklar şu ülkeden

Vor 19 Tage
by adenia
by adenia

Arapların vahhabi olanları ve şerif hüseyin yönetimi bizi sırtımızdan vurmuştur.

Vor 19 Tage
Ayxan Məmmədaliyev
Ayxan Məmmədaliyev

Muzikin adini soylermisin

Vor 19 Tage
خالد 90
خالد 90

Hepimiz seni seviyoruz Teşekkürler türkiye Teşekkürler Abdo

Vor 20 Tage
Muhammed Mustafa
Muhammed Mustafa

Abi bende ile aynısı var bende suriyeliyım

Vor 20 Tage
Ugur Tas
Ugur Tas

Nekadar suriyeliler varsa anasini avradini sikeyim.

Vor 21 Tag
Ugur Tas
Ugur Tas

Verenin anasini sikeyim

Vor 21 Tag
Anen Jmo
Anen Jmo

AbiBand sÜrylim

Vor 21 Tag
Sam Hassun
Sam Hassun

Yanliz sen arap giyimi giymişsin ama o beyaz kadinlar icin naptin sen abi ya kadinlar bunu yatinca giyerler

Vor 21 Tag
BOZKURT MURAT
BOZKURT MURAT

Kızımı değil versem versem yarrağımi veririm o Orosbu Çocuklarına üstüne otursunlar diye. Nerde Suriyeli var amk.

Vor 21 Tag
CİDDİMİSİN DEĞİLMİSİN
CİDDİMİSİN DEĞİLMİSİN

Nefret ediyorum Çünkü : Arapların geneli ülkemize gelip hem bizden iyi yaşıyorlar hemde onlerine geleni ya kırıyorlar yada bozuyorlar.

Vor 22 Tage
Nurettin öncel
Nurettin öncel

Abi bu video yu her izlediğimde gülüyorum

Vor 22 Tage
حلبي يا سما
حلبي يا سما

خرا عليك عرصا

Vor 23 Tage
Berkay Yağcı
Berkay Yağcı

arap o kız kıyafeti abdü lan oğlum hadi hemen değiştirelim bunu :DDDDDDDDDDD

Vor 23 Tage
خليل رشو
خليل رشو

Arkadaslar suryeli zengin diyenler insanlari paralari guz atmisler ama kendini yazik etmis oliyor bu lafi söyleyenler allah unu kazandiği parayi nasip etmez oyuzden elermizi gelen bir tek lafmiz var uda allah kazadiğimiz parayi nasib etsin helal olsun hebmize cumle alemize yeterdir arkadaslar yazdiğim yorumu beğenmeye tiklasin gurş mek yuzere

Vor 23 Tage
LORD ANIME
LORD ANIME

إلى سوري لايك

Vor 23 Tage
Berkay sarı
Berkay sarı

Gitmicekler

Vor 24 Tage
alperen moumin
alperen moumin

Şarkının adı ney bilenler yazsin

Vor 24 Tage
Mustafa Ali
Mustafa Ali

Ben suryelim ama arap değilm allah şükür kürtdüm dayi çok güzel söyledi arap hayin milet

Vor 24 Tage
Ibrahim1 Istikbal
Ibrahim1 Istikbal

Neyin kafasını yaşıyorsunuz siz

Vor 24 Tage
sait kemal kolagasi
sait kemal kolagasi

Apdul abi ben suryeliyim benim kanalıma abone olabilirmisin

Vor 24 Tage
Bünyamin seyhan
Bünyamin seyhan

Ülkesini vermiş maaş vermiş vatandaşlık vermiş bi kızmı vermiyecek aq.

Vor 24 Tage
ليث العراقي
ليث العراقي

العرب يسون ابو التراك

Vor 26 Tage
ليث العراقي
ليث العراقي

استمر جميل

Vor 26 Tage
ليث العراقي
ليث العراقي

جميل راع جدن استمر

Vor 26 Tage
GG-gocuk kralı
GG-gocuk kralı

adam olan suriyeli cok ama bu tarz? http://www.youtube.com/watch?v=NbJaOGYR1H8 yorumu size bırakıyorum

Vor 26 Tage
BTS ARMY
BTS ARMY

Ama suriyeliler e ben kız vermem çünkü onlar bizim ülkemize geldiler oturdular ve askere gitmediler yan gelip yatıyorlar abi

Vor 26 Tage

Nächstes Video

Next Video | Mixologist™ Drink & Cocktail Recipes Cocktail Recipes LLC Food Drink | Gmail Notifier Pro 4.0.1